Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

Régebbi események; alias 'Sose felejtem el' :)

2009.02.12. 17:50 - Umi

Címkék: con

Mivel itt a Blog őrizgeti egy életen át a beírásaimat, ezért gondoltam leírom, a régebbi vicces eseményeket! :)

2002 - Általános Iskolai (6. o.-8.o.) Osztálykirándulások
Hát az eslő igazán emlékezetes közös kirándulások ekkor kezdődtek! ^^ A lányokkal akkor 'jöttünk össze' úgy igazából... A fiúk pedig... x) Emlékszem, ahogy össze gyűltünk egy szobába, és korom sötét volt, és hogy Niki és Peti mit csináltak... x''''D Aztán jöttek a horror sztorik... Most nem emlékszem, hogy 7. osztályban hol voltunk basszus... xDDD De az sem volt semmi! :D Asszem itt voltak a külön 3 személyes faházak... Na igen xD Emlékszem, hogy átjárkáltunk egymáshoz... Ahogy a fiúk az ablakon másztak ki, be x''D Egy erdőben voltak ezek... Arra is emlékszem, hogy a tusoló külön épületben volt, és hogy törcsiben kellett visszajönni és végig vonulni úgy a placcon x''D Arra is emlékszem, hogy zenéltünk a telónkal a lányokkal, mire bolond ofőnk elvette a telóinkat!! x''D Akkor... ja igen a legjobb rész... kelek fel reggel... a többiek már kimentek reggelizni.. jól van lassan kelek... elkezdtem felöltözni, levettem az alvós pólómat... ugye alatta hát semmi... hát nem akkor nyitott be egyik fiú osztálytársam, szólni hogy menjek kajálni?! x''''''''''''''D Odaugrottam (közben próbálom takarni magam) és bebasztam az ajtót rá, mire én 'Ostoba, kopogni nem tudsz?!' xD Erre az ajtó mögül: 'Bocse... Jösz enni?' xD Ezek után jó volt ránézni x))
A kirándulásokról ennyi ut eszembe hírtelen, de ha valami még jön akkor pótolni fogom! ;)

Kövi: Házibulik Milánnál :D

Nagyon sokat rendezett és nagyon jók voltak! ^^ Volr disco fény meg minden :D Üvegpörgető meg Mersz vagy felelsz is. xDD Nem volt mindenki az osztályból de olyan 10-en mindig voltunk... nagyon jók voltak! ^^

Következő:
A BANKET!!! :D (2004)

Oh, a legjobban sikerült, szerintem! Ha újra csináltuk volna se lett volna jobb!
A tanárok megtilották, hogy vigyünk alkoholt... (ugyanis sajnos igen, ők is ott voltak xD). De a fiúk nem adták magukat, összedobták a pénzt, és vettek egy REKESZ sört x'''D (asszem Arany Ászok volt) Ha tévedek javítsatok ki, de úgy emlékszem nem sok maradt x'D A kaja finom volt... Hát a fiúk már kicsit piáltak kaja előtt is, de a kaja finom volt nagyon. Emlékszem valahányszor le akartam ülni, Zoli annyiszor tette a székre a kezét tenyérrel felfelé x'''D De óvatos voltam nyugi! xDD Aztán a tánc!!! Király volt... mulatós persze... az agymban a körbe-körbe tánc maradt meg, ahol egymás vállát fogtuk és körbe-körbe... Zoli volt az egyetlen aki nem a vállam, hanem a derekam fogta :'D Na ennyit a bankettről xDD Happy End...


Nyári Strand:
Pár osztálytársammal gondoltunk egyet a nyári szünetben, asszem a következő évben lettünk nyolcadikosak... Szóval, Erika, Zsolti, Zoli és Én felültünk a buszra, és nyomás a strand. Nagyon jót buliztunk, és kajáltunk... a lényeg egy játék lenne amiért leírom ezt. xD A játék: a fiúk nyakába ültünk Erikával (Erika Zsolti nyakába, Én Zoli nyakába) és ők meg a combunknál tartottak minket. És az volt a lényeg, hogy le kellett lökni egymást a fiúk válláról, és aki leesett az nyert! x'D Mókás volt... Az eredményre nem emlékszem, viszont arra igen, hogy aztán csere volt és Mi vettük a nyakunkba a fiúkat! :'D x3

 

AnimeConok :D

Na igen, mind felejthetetlen lesz! ^^ valamint ugye, amikor Satóhoz és Arisához szoktam menni ilyenkor, akkor ott szoktam aludni. És azok a röhögések este xDD Főleg amikor a Gravitation hentait kerestünk a neten :D xDDD
Első conom 2006-ban volt a nyári conon :) Emlékszem mennyit könyörögtem keresztamápmnak, hogy elvigyen, mert ez Miskolcon volt xD Itt karaokeztam először is :) (Hamasaki Ayumi ~ Dearest)
Aztán a második volt a 2008-as tavaszi con!! x3 Itt cosplayeztem először :D (InuYashából Kagome :D) Ez egy szuper con volt! Csak kár, hogy reggel 6-tól áltunk sorba a jegyekért, és elkezdett esni az eső is xD Ha ez nem lenne elég, el is fogytak a jegyek!! O_O Nem voltunk Satóval elkeseredve, csak kicsit T__T 1 óráig kellett várni, mire Arisa csempészett nekünk jegyet, ugyanis ő szervező :'D De amilyen szarul indult a nap, olyan jó lett később :) Itt már karaokeztam rendesen :D (Savage Genius - Forever)
A harmadik conom a 2008-as őszi con volt! jeee :D Itt egy veterán karaokező voltam kérem szépen! xD Kettőt is karaokéztam: Myco - Myself (ezt Satóval közösen) és FMA - Winry - Boyfriends... A második cosplayem volt itt a Shuffle!-ből Sia. :) Ez egy random kari, és Satóval ez közös cp volt, mert ő meg Nerine lett, és így voltunk párban :D Ő volt a démon én pedig az istennő. ^^ A bejutással itt nem volt gond amúgy :D Hála ismét Arisának ;D Az conon a cosplay előadást nagyon élveztük és este a para parát!! :D Kentük mi is mint állat! xD Sato és Arisa és Umi együtt xDD



Ebbe a bejegyzésbe még többször írni fogok amik eszembe jutnak! :3
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása