Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

yatta to yokatta~~ A fergeteges hét

2009.05.20. 10:44 - Umi

Címkék: con

 Yahooooo~~~!! xD Végre visszatértem. ^^ Előre szólok, hogy bazi hosszú beszámolót fogok írni! xD Tehhát, múlthéten szerdán mentem fel Pestre Satóékhoz, Con alkalmából. Meghát azért szerdán, hogy legyen időnk másra is. Na és akkor leírom mi volt az a "más". xD

Tehát május 13, szerda. 8 órakor keltem. Még reggel pakolásztam meg cirkáltam, hogy minden el legyen rendesen pakolva. Aztán elindultam. A buszon annyira nem is unatkoztam, hallgattam a zenéimet. xD Végül odaértem olyan 1 óra fele. Satóval már messziről kapálóztunk egymásnak. xD Aztán hazaértünk.
Arisa és Sato egyből az ajándékommal kezdték. xD Még szülinapi volt. :P Arisától kaptam egy Vampire Knight-os nyakláncot, ami Yuuki nyaklánca, ami igazából Mokáé is lehetne. XD De nagyon tetszik *-* Ja Arisa adott még egy Vampire Knight, és egy Final Fantasy kitűzőt. Aztán Satótól egy Fullmoon-os füzetet kaptam. :D Szeretjük Fullmoont, de erről majd később még. xD Jahh, aztán még mit nyomott Sato a kezembe?! Hát uramatyám egy Tomás pólót!! XD Próbáltam visszafogni magam, és a pólóba nyomtam a fejem, hogy leplezzem magam xD Igazából én rendeltem, de annyira örültem neki :P Majd keresünk azért egy jobb pólónyomós boltot.
Na utána odaadtam Satónak végre az említett KAT-TUN CD-t. :) Örült neki, várható volt. Jah, ha már itt tartunk, akkor asszem május 10-én meg leadtuk az újabb rendelést. ^^ A következő cuccaim: KAT-TUN - White X'mas limitált kislemez DVD-vel, valamint BoA - Every Heart kislemez. Ez egy jó régi lemez, tehát sürgősen meg kellett rendelnem. ^^ 
De ugorjunk vissza. xD Utána nézegettünk pár jó kis videót Sato gépén. xD Arisát "tanítgattuk" a rosszra XD Neki is teccett szerencsére amit látott. :P Mi meg természetesen visítoztunk végig. xD Hát volt ott mindenféle videó, KAT-TUN, Arashi, NewS... Egy Arashis videóról nem tudtam leszakadni az elkövetkező napokban sem. XD Nino megkérdezi Aibát:
"-Hé, hogy hívnak?
-Aiba Masaki!
-És mit csinálsz?
-Aiba Masaki!"
Japánosan ez olyan lenne, hogy "Aiba Masaki desu." XD A mit csinálsz pedig az lenne, hogy Nino kérdezgeti a tagoktól, hogy mit csinálnak a bandában. xD Erre Aiba válasza megint csak az volt, hogy Aiba Masaki desu~ xD Na erről még később. x'D
Utána olyan fél 4 fele asszem elindultunk a "titkos helyre" amivel már vagy 3 hete szivatnak, mert nem mondták meg hova akarnak vinni. xD Még oda fele menet sem mondtak semmit, hát mondom nem igaz már. xDD Végül az Aréna Plázában kötöttünk ki. Na mondom akkor biztos nem lessz rossz dolog :D Utána kiderül, hogy mozizni fogunk! Ráadásul VIP-jeggyel, ezt kapjátok ki xD Még nem voltam VIP-moziban. Na szal bementünk a terembe, és a nagy bőrülésekkel teli szoba, a hatalmas kivetítővel csak a miénk volt! xD A Dragon Ball live action-t néztük meg! x3 Már terveztem megnézni, Arisa kérdezte is, hogy meg akarom e nézni, és ezért választotta ezt xD De akkor még nem esett le én hülye XD Mielőtt bementünk ettünk pár szelet sütit, utána meg kértünk 6 nachos-t. XD Utána beültünk a nagy fotelekbe xD Úgy szórakoztunk, huhúú xD Annyira, hogy Sato teájába beleöntöttem a nachos-om XD Egy kis nachos darabok meg sajtosszósz is úszott benne, dehát jó az úgy xDD Aztán elkezdődött a film, hát sztem nem volt rossz. :P Akármennyire is nem teccik a többségnek. Goku sztem tök cuki. xDD Annyi bajom volt a filmel, hogy ha nem mutatkoznak be a karakterek, akkor fingom se lett volna ki kicsoda, mert fel se lehetett őket ismerni. Muten Roshival volt a legtöbb bajom XD Na mindegy, biztos lesz folytatás is, várom. :P Nagyon köszi srácok, annyira jó volt! Ez volt az utó szülinapi bulim =D nagyon élveztem.
Ja és ennek alkalmából mostmár télleg meg fogom nézni vmikor a nyáron az anime elejét is újra xD Az első évadtól ameddig bírom.
Olyan 9 fele értünk haza, utána elkezdtünk gyakorolni a karaokera. xD Olyan éjfél körül suhantunk be az ágyba. xD

Most jöjjön akkor a csütörtöki program. Sajnos felkelünk reggel, és mit látunk? Esett az eső meg minden. .__. Így aztán felcseréltük a csütörtöki programot a péntekivel, vagyis csütörtökön mentünk a Teaházba, nem pedig a Vidámparkba.
Amíg nem indultunk el, asszem ez is olyan 4 óra fele volt, addig fényképezgettünk pár idiótát XD Voltak Yamapis és Jines pózok. xD mi más *-*
Elindultunk a Sirius Teaházba. Mikor odaértünk kicsit szörnyedve néztünk a semmit mondó ajtóra, hogy az a bajárat. XD Egyszerűen alig lehetett észrevenni, hogy az a Teaház bejárata, mert kissebb és eldugottabb felirattal nem lehetett volna feltűntetni. x'D Na mind1, bementünk... Hm, furcsa volt elsőre a külső rész. De bentebb mentünk. ott már jobb volt, de tök sokan ültek ott a földön szanaszét, a saját kis párnájukkal és teájukkal. XD Aztán kiderült, hogy ilyen kis bunkit kapunk. xDDD Úgy kell elképzelni, hogy lépcsőkön további szintekre lehetett felmászni, saját kis lyukakba XD Szal voltak ilyen elkülönített részek is, ahol a vendégek magukban is lehettek. Felmásztunk a keskeny lépcsőn, és bemásztunk négykézláb a kis lyukba xDD Belülről ilyen barlanghoz hasonlított XD Na mindegy, felmásztunk, majd mászott utánunk a srác is, hogy milyen teát rendelünk. xD Kb. 100 féle teából lehetett választani. Na akkor döntsd el hajrá xD Amikor a menülap aljára értél volt olyan tea aminek az volt a neve "nem tudtam választani tea". XD Hát körülbelül ja xD Végül én Sárgadinnye teát ittam, Sato Mangó őrületet, Arisa pedig BoraBorát. A cukrunk épp kifogyóban volt, de becukroztuk a teákat, majd körbekóstoltuk egymásét. xD Utána Arisa kidugta a fejét és kért egy kis cukrot xD Na a tea után jöhetett a baromkodás. xD A hely annyira kicsi volt, hogy a lábunk a plafonon volt. XD Elnyúltunk a párnákon. Jöhetett a fotózkodás meg videózás xD valami kegyetlen miket műveltünk ott. Na és akkor a fentebb említett 'Aiba Masaki desu' itt jött fel a legjobban. xD Szépen elkezdtem, aztán Sato lett Matsumoto Jun, Arisa meg Ohno Satoshi. XDDD Akárhányszor ezt videóztuk úgy röhögtünk, mint a bolondok. x'D Egyszerűen már olyan hangosan vihogtunk, hogy csoda, hogy nem szóltak már ránk. vagy a többi vendég vagy a tulaj x'D Aztán szép illegális dolgokat is műveltünk a fallal. XD De ez már top secret! xD Na a képeket és a videókat majd kérem Satótól, hogy hagy röhögjek még egy sort. XD Amikor lemásztunk a helyünkről olyan 8 fele, furán néztek ránk xD Nem is csodálom x'D Aztán írtunk a bazinagy vendégkönyvbe is XD Szerintem már örültek, hogy húztunk onnan a picsába xDD

Jöjjön a péntek.
A Vidámpark napja. 11 körül odaérünk, és akkor jut eszembe, hogy a pénzem otthonhagytam x'D Ebben csak az volt a poén, hogy Arisáék pénzét nem felejtettem el, csak a sajátom. XD Arisa visszaindult érte. Addig mi Satóval elvoltunk a parkban xD Fényképezgettünk, énekelgettünk. Aztán olyan 1 óra fele bejutottunk.
Nem voltunk normálisak, rögtön az egyik újdonságra, a T-Rex-re ültünk fel, ráadásul úgy, hogy még alig láttuk hogy üzelem, de segáz XD Én és Arisa ültünk egymás mellett a szörnyetegen, Sato meg egyedül, de végül mellé ültettek egy srácot, akivel többször összetaliztunk utána xD Na szal túl éltük a T-Rex-et. Jó volt. x'D Még ilyen dzsungel meg dínó hangok is mentek a háttérzeneként miközben mi szétordítottuk az agyunkat. XD
A következő, amire felültünk a Top Spin volt. :D Vihhááá, erre már tavaj tavasszal, amikor tesóm szülinapja alkalmából voltunk a Vidámparkban Csillával és Anettal együtt, felültem Csillával. xD Akkor asszem kétszer is. xD Most jó volt újra felülni, ráadásul most Arisával és Satóval. x3 Tudtam, én hogy ráveszem Satót, habár ő nagyon fél az ilyenektől. xD Már ordítva röhögtem, meg minden, nagyon jó volt am XD Először ordítottam, aztán röhögve ordítottam, amikor hallottam ahogyan Sato ordít XD Érdekes lehetett lentről nézve. x'D
Nahh, a következő utunk megint egy nagy falat volt. xD Ismét egy újdonság, a Repülő Cirkusz. Mondom, hogy nem normálisak, rögtön a legbrutlisabakkal kezdik. xD Már amikor becsatoltak minket megbántam xD Aztán meg szinte sokkolt, hogy éppen hogy elindult az a szar, máris kurva gyors volt. XD Azt hittem ennek is lendület kell, mint a Top Spinnek, de ez már másodpercek alatt ment mint a golyó. x''D Fel se lehetett rá rendelsen készülni XD Mielőtt elindultunk kitaláltam, hogy Sato ne legyen nagyon rosszul (XD), hogy amikor már eljön az a pont, hogy nagyon szar lenne, godnoljon Jinre. xD Én se bírtam sokáig, és akkor egyszerre ordítottuk hangosan hogy 'Jiiiiin' meg 'Yamapiiii' XDD Haláli volt, odalent nem röhögött rajtunk a srác. xD Biztos azt gondolta, hogy ezek betegek XD Már innentől nem tudom, hogy pontosan mi következett. Szerintem a Break dance jött. xD Ezzel mentünk vagy ötször biztos habár nem egymás után xD Amikor mi felültünk, azok a menetek voltak a legjobbak. xD Mindenki aki akkor fent ült, nekünk köszönheti a ráadásokat. xD Ugyanis ordítottunk, meg volt a jelmondatunk is xD, a 'yaaaay!!' végig píszelve, szal ezek miatt kaptunk ráadás köröket a Break Dance-en. xD Élveztük nagyon XD Felültünk az Ikarusra is lazulás képpen. Mondjuk kinek mi a lazulás. xD Bementünk a gyerekeknek fenntartott Tréfás dzsungel vasútra is. xD (Ez volt régen a Vihar Vasút xD) Tök jó volt, dedóztunk ott. XD Kétszer is mentünk vele, mert akartam magamnak szerezni egy műlepkét odabent, de nem sikerült. xD Affene XD Hm, volt tükörszoba is, ott meg épp vmi TV filmezett XD Emiatt mégegyszer berohantunk a labirintusba xD Hm, a Vidámpark épp átalakításon van, így nem volt Looping Star, se szimulátor. :'( De kárpótolt a T-Rex és a Repülő Cirkusz ugye. xD A Szellemvasút se üzemelt akkor, mert azt is alakítják, a neve is más lessz, 'A holtak kapuja' vagy valami ilyesmi ha jól emlékszem. Reméljük sokkal horrorosabb lessz, mint eddig :P
Aztán ettünk jégkrémdrazsékat ki sapikban tök jó volt. xD
Hazaértünk hulla fáradtan. xD Arisa elkezdte varrni még Sato ruháját. Mi addig letusoltunk és ledőltunk a nagy ágyra Satóval. xD Kis zene mellett el is szunyókáltunk. Én meg.. xD Idő után szól Sato meg Arisa, hogy kész a kaja. Így szóltak hozzám, de félig aludtam, én meg felülök, arra hogy kész a kaja, kérek e, egy olyan mondattal, hogy "Mi? Hol van Yamapi?" XDDD Nem röhögtek ki xD Arisa még mondta is, hogy hagyjuk ez még alszik. XD Aztán bekajáltunk, majd megint visszaaludtunk Satóval. xD Estefelé felébredtünk, Arisa is már majdnem készen volt a jelmezzel. Végül befejezte. Utána lefeküdtünk és néztünk még egy kis Tv-t xD Áááá, kegyetlen cuki dolgot láttam. xD Valami kis barna plüss szörny volt, aminek hatalmas patakokban folytak a könnyei, mert nem talált el a barátaihoz, irtó édes volt, majdnem belekönnyeztem én is XD Hogy lehetett valami olyan cuki vááá xD Na végül alvás. Én tudom, hogy alig tudtam elaludni. xD Egyrészt, mert ugye másnap Con, a másik meg, hogy Sato épp Mayával a hörivel játszott XD

Na és akkor jöjjön a szombat, a Con első napja! :P
Reggel 5-kor keltünk fel. xD Mivel Arisa szervező így korán kellett mennünk. Semmi izgalom nem volt, "yatta, con" végre, csak annyi bajunk volt, hogy cp ruhában kellett eljutni a Pecsáig. x''D Ja és ha már cp, akkor csak én meg Sato mentünk abban, mert Arisa cp-je elég szellős volt XD Én ugye mint Akashiya Moka, Sato pedig a párom volt, mint Mizore. Ismét mindketten egy animéből. xD Arisa meg a YS játékból volt, a nevét nem tudom már sajni XD Na szal lehetett sejteni, hogy a parókámban kicsit sem voltam feltűnő x''D Mindenki bámult meg ááh, alig vártam már, hogy a Pecsához érjünk. xD Végre odaértünk 7 körül és megkönnyebbültünk. xD Rögtön ittunk egy energia italt, ja igen már ez a harmadik nap amikor azon élünk, utána már kora reggel megvolt a fotózkodás is. xD A helyben vásárlós faháznál se álltak még ott sokan, pedig már reggel 7 óra volt. xD Utána persze sokasodtunk, de milyen jó volt nekünk, hogy elsőként vehettük át a jegyeinket. xD Conbérletes sor nem volt nagy. Beálltunk elsőknek egyből. xD Egy dilinyós srác már ott állt, és végig szórakoztatott minket a hülyeségeivel XD Dunnyogott ott valami Bleachről meg Narutóról, de egyik nyelvét sem értem, főleg a Bleach-ét. xDD Aztán jön egy nagy "I love YURI" tábla x'''DD nem röhögtünk Satóval. XD Odajött hozzánk a tábla és a partnere adott nekünk kis fecnit amin az állt: "A yaoisok előbb halnak" meg valami másik is volt de nem emlékszem basszus mert az én papírom Satónál maradt. X''D Utána meglett a jegyem. Majd a Satóé is. Felmentünk a lépcsőn arra a híd szerűségre és onnan nézelődtünk. Egyszercsak rohan fel valaki a lépcsőn XD Látom, hogy Hikari cp, és ahogy közeledett csak egy ember lehetett, vagyis Naru. xD Most taliztunk először Naruval. :3 Jól elvoltunk ott hármasban egy idejig. Aztán végre bejutottunk együtt. Naru végig azzal fárasztott minket, hogy "ha nem lesz Chrno manga, akkor..." xDD Bejutunk, akkor az első utunk Setihez vezetett minket Naruval, hogy átvegyük tőle a figurákat, amiket én rendeltem meg nekünk. Én megkaptam a Lina sellőmet, :3 Naru pedig az első Mermaid Melody settet, a három éneklőset, a Luchia, Hanon és Lina figurákat, valamint a két sellőt a Luchiát és a Hanont. Nekem a Pure sett mellett már csak az első settes éneklős Lina hiányzik, és a Luchia sellő, amiket mostár beszerzek (pedig eddig nem akartam), hogy teljes legyen a gyűjtemény. x3 Nahh utána Sato elment találkozni egy bnőjével. Addig mi Naruval vásárolgattunk és nézelődtünk. Felkutattuk a Mangafanos pultot, és megláttuk a Chrno mangát! xD Jeee xD Meg is vettük mind a ketten. Én még a Mangafantól megvettem a Death Note 3. kötetét végre. Utána ott volt a Fumax pult is, hát én meg ott azonnal megvettem az új Princess Ai sorozat első kötetét! *-* Utána megvettük az új AS-t, a 15-ös számot. Ja ez mind a nagysátorban volt eddig. xD Végül leültünk a kinti padokra, nézegettük az új szerzeményeket, szusszantunk, és vártuk Satót vissza. Aztán egyszer csak azon röhögünk Naruval, hogy egy srác pöttyös alsógatyában elrohan mellettünk ordibálva. xD Komoly, alsógatyában volt. XD Aztán mondja Sato, hogy ez az a srác volt, aki tavaj az őszin "Ingyen ölelés" táblával mászkált, és mi is megöleltük xD (én voltam asszem a 234. ha jól emlékszem de valami ilyen számok voltak benne xD Sato meg 235.) Csak nem volt annyira közel a srác, hogy lássam ő volt e, de akkor biztos. xD Utána beültünk a karaoke sátorba. Hírtelen jeliztünk, azt hittük a hagymányos. Aztán kiderül, hogy a fenét xD A sorsolásos karaoke volt, vagyis a gép sosrol neked egy számot, és azt kell énekelni. Ha mázlid van, és ismered a választott zenét, akkor tudod, ha meg nincs mázlid akkor improvizálsz XD Satóval szerencsére megúsztuk, nem került ránk sor. Narut viszont kisorsolták, és sajni nem is ismerte a számot, ezért újat kért (ami később kiderült, hogy nem lehetett volna), de szerencsére egy jó szám volt, a FMA - Kesanai Tsumi. :D Szeretem ezt a számot. x3 És ő is, ezért ismerte is. Jóval később jöttünk mi satóval a hagymományos karaoken. xD Shuji to Akria - Seishun Amigo-t énekeltünk. Shuji ugye Kame, őt játszotta Sato, Akira meg Yamapi, ő meg természetesen én voltam. xD Szerintünk tök jók voltuk, habár a közönség eléggé szívenszúrt x'D Alig volt pár benyögött taps. meg végig dumáltak és zajongtak .___. Most nem tudom, gondolom azért szarták le az egészet, mert nem ismerte ezt senki ^^ Akkor viszont tévedtünk Satóval mert mi azt hittük jobban jártasak az emberek a jpop világában, de tökmind1 XD Utána el se mozdultam a helyemről, jött Naru és vele is énekeltem egyet. xD Vele Mermaid Melody -mi más :P- volt, a Kodou. Ez sem volt rossz. x3 Na ennyit a karaokeról, nem is lett több ezek után x'D Utána mentünk végre az AnimeLand-hoz, ugyanis én rendeltettem velük még áprilisban egy nagy Moka figurát *-* Ja, és ez volt az utolsó beszerezhető darab xD Egyszerűen gyönyörű figura. Szóval átvettem Yakumótól, lesett is, mert tudta, hogy Moka cp-ben leszek. xD Addig Sato felfedezte a kitűzőket!! Istenkém volt KAT-TUN meg NewS kitűzők is! ^o^ Jehee, miden fajtából vettünk amilyen csak lehetett. xD Nyáron még többet veszünk! Én legalábbis előrendelek rá a nyáron, hogy ne fogyjon el az orrom előtt, mint most pl. egy Jines kitűző. x'D Sato vett egy CD-t ugyanis olyanokat is hozott az AnimeLand O.o Csak lestünk, hogy mióta lehet jpop cuccokat szerezni, de örültünk piszkosul. xD Szal volt két KAT-TUN CD, ő a Signal kislemezt vette meg. Ami törött volt. xD Nem baj, én CD területén maradok a yesasia-nál, az a tuti xD Ha meg kitűző kell, vagy mostmár akkor bármi más akkor AnimeLand. Már írtam is Yakumónak, hogy számíthat megint tőlem rendelésre. XD Naru később találkozott bnőivel, így elment tőlünk. Fuh, öcsém mennyi japán pasi volt a Conon basszus xD Irtó cukik voltak *-* Meg is lepődtünk mennyi van xD Amikor leültünk hárman a padokhoz akkor is leült a mellettünk lévő padhoz egy japán srác XD Sato próbálta lefotózni de nem sikerült. xD Aztán mikor inni vettünk, akkor is mellénk áll a pulthoz egy másik. na mondom xD élveztük a helyzetet XD Aztán meg xD Már nem tudom melyik nap volt, de ide írom: egy japán srác elmegy mellettünk bent a Pecsában, én meg Satóba markolok és: "Gyerünk utána!" XDD Nem röhögtünk kicsit se. xD dehát annyian voltak XD
Na aztán vártunk 3 órát a para parára. Még ezidő alatt találkoztam Andyval is :) Kicsit dumáltunk a padoknál, ő is hulla fáradt volt. xD Aztán még vártuk a para parát. Eijivel is taliztunk, és végre neki is odaadtam a rendelt cuccait. xD Hozott nekem sok jó DVD-t *-*
Aztán végre bementünk a nagyterembe, hogy kezdődik a para para. Furcsa is volt, merthát tele volt székekkel, ezért csodáltuk, hogy ezt mind ki fogják pakolni a para parához? Aha a fenéket, csak beültünk és néztük ahogy "para paráznak" fent a színpadon. >.< Ez így nem volt jó, mert azt hittük, hogy mi is tudunk majd velük táncolni, ráadásul a táncosok sem voltak a legjobbak, már bocs ^^; Tavaj az őszin sokkal jobb volt az egész. Igaz, hogy alig fértünk el, de jobb volt.
Elindultunk utána haza Satóval. Hazaérve lefekszünk aludni, de még utána vhogy elemünkbe jöttünk, mert még dumálgattunk a sötétben sokáig. xD

Jöjjön a Con második napja, vasárnap.
Hát nem terveztünk korán kelni. Viszont Sato barátnője keltett minket. x''D Na oké akkor induljunk, hamár fent vagyunk, olyan 10 fele. nem cp-ben mentünk már szerencsére. xD Oda menet a villamosról az utcán észrevettem egy japán pasit (megint! xD), és mikor nyílt az ajtó úgy néztünk utána, hogy majd kiestünk róla xD Aztán mentünk tovább és eltűnt xD Na szal odaérünk a Pecsához, Sato megkapta Arisától a vasárnapi jegyét is, majd taliztunk Sato bnőivel. ^^ Dumáltak kicsit, majd szétváltunk és Satóval ostromoltuk tovább a pultkoat. xD A közreműködésemmel, és azzal, hogy oldalba könyököltem Satót, lassan meglett végre a rendelt Vampire Knight-os tatyója is, a Sakura Zakától. xD Hihetetlen volt a csaj, még jó hogy körítettem neki kicsit. xD Utána még vettünk pár cuccot Satóval Arisa közreműködésével, jól meglepett minket, de köszi szépen! xD
Na utána beültünk a DDR szobába. Hihetetlen volt némelyik srác! xD Igen a srácok jobban nyomták, mint a lányok. xD Aztán összefutottunk Naruval, ő is DDR-ezett xD Később megint leültünk kint a padokra Naruékkal. Volt egy tök jó Dark cp-s xD Nagyon jó volt. xD Naru le is fotózta majd kérem! XD Úgy volt, hogy lefotózkodok vele, miközben jól átölelgetem, de aztán mégse mertem XDD Szeretjük Darkot igen xD Na és akkor végre beültünk a sátorba, vártuk a szinkronos talit. Még az Animaxos beszélgetés volt Tonyával, de azt is élveztük. Tonya szövegelését mindig lehet. xD Fuhúú, voltak ám hírek. Pl. FMA 2 évad is lesz majd szinkronosan jövőre az Animaxon :P Dejóóó x3 Na utána majd egy órás csúszással végre jöttek a vendégek. x'D Először Ullmann Gábor merészkedett be a sátorba :D Hát igen, az őszin is ott volt, szeressük. xD Utána végül kiderült, hogy nem szinkornosok jönnek, hanem megérkeztek a fordítók. ^^ Jó hát végülis legyen ilyen is, ilyen manga meg anime fordítók jöttek, így szerencsére nem maradtunk le semmiről, mert nekem ment a buszom. x'D Hazaérni meg muszály volt, mivel másnap vizsga, de erről később. Na szal elindultunk ki a Pecsából. A Pecsa előtt megint egy kis japán csoport állt ott elöl. xD Próbáltuk nem túl látványosan bámulni őket xD Mikor távolodtunk nyávogtunk, hogy jajj de jók voltak meg mennyi japán pasit láttunk meg ezek. xD Aztán a villamosmegállóban is láttunk kettőt. XD Sőt L-nek voltak öltözve xD Na had ne mondjam, hogy a hazajutás milyen szar volt X'''D Hulla fáradtan, Sato még megállót is tévesztett, de az én hibám is volt, hogy nem figyeltem, aztán még akkor gyalogoltunk, meg ááá .___. Na de hazaértünk, még kicsit összepakolásztam és irány volt a buszmegálló. Kis várakozás után felszálltam, és mondtam Satónak hogy menjen nyugodtan, mert még nem indultunk és fáradtak voltunk. xD
Aztán hazaérek, fáradtan és hisztisen, anyával össze is vesztünk, de utána minden jó lett xD Kipakolgattam a táskámból a termést. A mostani Con-termés:

-6 manga: (ahoz képest, hogy nem akartam mangát venni xD)
Chrno Crusade 1, Death Note 3-4, Princess Ai ~ Az Éji Hajnal Prizmája 1, Rémmetró 3, és Fullmoon wo Sagashite 7. kötete, azaz az utolsó angolul! *___* Hát ezt muszály volt már vennem, gyönyörű a rajzolása Arina-samának, szebb, mint az anime. És mivel a történet megint tök más, arra gontolam, ha nyáron is leszenk Fullmoon kötetek, megint venni fogok. xD A szép rajzokért mindenképpen megéri. A többinek is nagyon örülök :3
-2 figura: A Lina sellő és a Moka figura.
-2 DVD: A Bujj bujj szellem 1, és a Full Metal Panic! 1 DVD. Ezek már átmásolva megvoltak, de olyan olcsó volt, hogy megvettem ezek első részét, később meg majd a többit. xD
-6 kitűző: 4 KAT-TUN, 1 NewS és egy Sakuragis. muszály volt. xD
-AS 15. száma. és ennyi xD

Utána látom, az asztalomra tett anyu egy borítékot. xD Hát mi volt benne?! Ryni végre feladta nekem a KAT-TUN poszteremet és a Marus alátétet!!! *____* Szal így mostmár minden megvan amit akartam xD Hullafáradtam beugrottam az ágyba és eltettem magamat holnapra. xD

Na akkor kicsit a hétfőről és a keddről. ^^
Szóval két vizsganap volt. Hétfőn 5-kor keltem tök jó volt, mert volt vagy este 10 mire elaludtam, szal hétőn elég fáradt voltam vizsgázás közben XD 8-kor kezdtük az írásbelit, hát segítgettek meg ezek reméljük meglesz majd kiderül, habár elég nehéz volt. ^^ 10-ig írtuk, utána kezdték a gyakorlatot az első csoportosok. Addig mi fél 2-ig semmit nem csináltunk xD Szétuntuk magunkat a dög melegben. Végül elkezdtük, én Milánnal mentem gyakorlatra XD Aztán olyan fél 4kor végre befejeztük. Irány haza, be is ájultam az ágyba. Ja igen, am hétfőn volt a névnapunk Satóval xD Akkor kedden csak fél 11-kor kezdett az én csoportom, szal szerencsére 8-ig aludhattam. Túlestem a számolásos részen is, tanárnő segített. Aztán délután 2-kor kezdük mi a másik gyakorlatot, akkor végzett az első csoport dejó nekik xD Tanárúr segített, szal mindenki átment valószínűleg, és megint fél 4-kor végeztünk. xD Végre leteltek a vizsganapok. Ismét haza, kicsit nézegettem az új cuccokat, már nem bírtam ki, hogy ne olvassam el a Princess Ai új kötetet, ezért még lefekvés előtt elovlastam. xD Tök jó volt, várom a többi kötetet! x3 Utána elaludtam és akkor jöjjön a mai nap. xD

Szóval végre eljutottam idáig is. xD Tehát ma reggel 9-kor felkeltem végre, végre vége az első vizsgáknak és lazulás van. Felkeltem és összepakoltam a disznóólat a szobámban, mert amit itt vasárnap műveltem mikor hazaértem XD Utána kiragasztottam a KAT-TUN poszteremet :3 A Yorokobi no Uta-s kép van rajta. A Marus alátétemet meg még nem ragaszottam fel az asztalra, még nem döntöttem el melyik fele legyen felül. xD Na és akkor ennyi lenne, még van 5 manga amit el kell olvasnom, és el is szeretném még ma valamennyit. xD Meg már nagyon éhes vagyok, mióta felkeltem csak pakoltam és írom ezt már fél 11 óta most meg van 2 x''D Szóval mostmár megyek télleg. XD Hosszú lett... x'D
Na és akkor ha feljön Sato msn-re akkor megünnepeljük a névnapunkat végre. xD Meg küldi a képeket XD
 

Ja am hétfőn volt szeretett kawaii Setónk 21. szülinapja is. A névnapunkon. xD Tanjoubi Omedetou Seto-kun! :3
na télleg mék, yay! xD
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Satoo 2009.05.20. 16:13:03

azon röhögtél ahogy én ordítok jóvan XDDD viszont a Jines dolog bejött, mikor fejjel lefelé voltunk torokszakadtából üvöltöttem hogy Jiiiin ^__^
Am jah feltűnően sok volt a japán O.o akkor is te vetted észre mikor piát vettünk, ott volt mellettem és nem tűnt fel bammeg XD meg mikor visszarántottál énmeg majdnem estem egyet...xD meg a megállóban, majdnem kiestünk a villamosból... XDD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.20. 16:21:34

naja látod egyből észreveszem őket XD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.05.23. 11:19:10

Szió!
Nah,én is végig olvastam..*homlokát törülgeti* xD
"Mi? Hol van Yamapi?" x"DDD
Látom jól telt ez az úgymond fél hetetek,és ááá basszus irigyellek bennetek hogy annyi japán pasit láttatok!
Minő meglepő hogy te vetted őket észre leghamarabb. Nagyon rá vagy hangolódva. xD Majd kérek ám mutiba képeket,ha lehjetséges! ^^
Na és a vizsgák?!
Tonya nem mondott olyat hogy lesz v.mi élőszereplős műsor is...nodame?

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.05.23. 16:21:17

A "Hol vagy Yamapi" engem is meglepett XD Asszem épp vele kezdtem volna álmodni, ha nem ébresztenek fel azzal, hogy kész a kaja XD
naná, hogy kapsz képeket :D majd mesélek a japán pasikról xD meg a vizsgákról ^^
Dedeh, Tonya mondta h lesz élőszereplős show is de már passz hogy mi lesz xD Csak tudom hogy bekapcsolva kell lennie még ha nem is érdekel, mert csak így tud majd átváltani a csatorna 24 órás műsorra!!!


süti beállítások módosítása