Profil


Név: Umi
Valódi név: Alexa
Szülinap: április 19
Csillagjegy: Kos 
about:
全部私の夢のかけら~!♥ たった一つ変わらないもの、ずっと描いてた夢。♪
私は青空を見れのが好きだ。☆

TAGS

álom (24) anglia (5) arashi (3) bakaságok (10) bambuszliget (1) bnf (1) boa (8) christmas (3) cirkusz (1) con (3) dalszöveg (16) dorama (15) eladó (1) emi (4) fanfic (17) horoszkóp (3) hullócsillag (2) idézetek (2) inu (4) jin (1) kattun (7) kirándulás (1) koki (1) kumi (3) leila (13) miura (1) mozi (4) német (6) news (5) nyár (1) ősz (1) párizs (1) sellő (1) sennyo (12) sho (2) szülinap (11) tanabata (1) tánc (1) tél (1) toma (5) tüzijáték (2) umi (10) utazás (4) videók (11) yamapi (27) yukata (2) Összes

お客さんたち

free counters

matsuri to con, as japán pasik 4eveeeer

2009.08.25. 14:57 - Umi

Címkék: leila con

Na kipihenten megérkeztem. Asszem x'D Szóval... múlthét csütörtökön indultam Satóhoz és Arisához. Olyan 1 fele érkeztem meg. Később néztünk Arashi 2008-as koncit, az tök király volt. Végig visongtam, meg énekeltem xD Utána karaokeztünk egy kicsit. Hana Kimi-s Peach (Otsuka Ai) kicsit meglepő volt, ugyanis HK-s képeket tettek be x'D Kicsit kiköptem az üdítőmet, mikor megláttam Tomát, pedig tök finom volt XD
Aztán péntek. :D Jött Leila is *.* 2-re érkezett a vonata, megtaláltuk egymást és volt örömködés xD Indulás a Conra, pontosabban pénteken ugye a japán nap volt, a matsuri. Gyors körbenéztünk, aztán asszem egyből a nagysátorba kajálni, mert már éhesek voltunk xD Először beálltunk a sushi-s sorba, de az akkora volt, hogy inkább hagytuk x'D Utánna beálltunk egy másikba, ott kaptuk a yaki sobát, hát az sztem valami isteni volt, nem számítottam rá, hogy olyan finom lesz. A yaki soba mindenféle finomat tartalmaz, és laktató. Sok tészta, zöldség, és hús. Nagyon finom. Aztán felfedeztünk két japán srácot a taiyaki pultnál xD (neveket nem mondok, de nem mintha sok japán pultos lett volna x'D) Majd berasáltunk akárhányszor megláttuk őket X'D Emlékszem majd szétszedtem már Leilát néha a karjánál fogva xD bocsi XD de ő is pirult rendesen :P Később kismilliószor összefutottunk, vagy megláttuk őket, ez mondom kísérteni fog xD Yaki soba után ettünk még taiyakit (igen veni kellett tőlük is valamit XD), ami nekem annyira nem ízlett, pedig már régóta meg akartam kóstolni. Vagy lehet csak az volt a bajom, hogy nem volt valami friss, meg a szalvétám ráragadt az oldalára, segáz XD de a két japán sráctól kaptuk és kész XD ettük a taiyakit nasiként a soba után, mert az egy csemege lenne, édes-babszószos töltelékkel megtöltött kis sütemény, és én eddig akárhol láttam taiyakit, mindig halformájúra volt sütve xD kajálás után kiültünk a lépcsőkre és onnan ábrándoztunk stb. xD Utána beültünk a nagyterembe, mert egy japán előadó érkezett, Nakagawa Karin, aki kotón játszott, valamint énekelt és táncolt. Mielőtt elkezdte volna, Leilával elmentünk még vécére, vagyis oda indultunk, aztán meglátva a japán pasikat máshol kötöttünk ki xD köhömm köhhömmm, nagysátor XD emlékszem addig én rángattam, hogy menjünk a fiúk után stb. most meg én torpantam ott meg a sátor előtt. "muri muri" xD
ettünk gyors egy egy sushi adagot, majd könnyezni kezdtem mikor "belenyaltam" a zöld wasabi-ba, nekem az nagyon nem jön be x'D se a csípős zöldség vagy mi a fene mellé XD demonstráltam Sho "karaiiii" kirohanását egy Shukudai részben, ő sem bírja a csípőset xD én még bírom, na de ez... X'DD de a rizsgombócok finomak voltak, én tojáslepényes töltelékkel kértem a rizsgombócokat, a sushit gondolom nem kell magyarázni. Leila ott nevetett rajtam, utána meg én rajta, hogy nem tudja kibontani a szószos zacsit XD Aztán vissza a nagyterembe, Karin koncertje pont akkor kezdődött el. Végülis jó volt, ha azt nézem, még nem láttam ilyet. Karin meg is táncoltatott minket, frankón ott röhögtünk meg minden xD A saját bénázásunkon. Aztán elkalandoztunk kicsit Japánba is :) Oh télleg, jósoltattunk is!! xD Megbeszéltünk Leilával még előtte, szal irány volt a kau cim jóslás. Basszus... ehhmm.. nem tom már milyen számot húztam, talán... 43? Ehh, nem tudom, de Leila felírta, majd megmondja xD Tök jókat mondott, főleg nekem asszem :D Élveztük xD Oh, ittunk japán zöld teát is, az nagyon finom volt, főleg a mézes-citromos ízesítésű, de nagyon drágán adták >< Később sétálgattunk, majd jött Leilának az exe, és az vitt el minket egy darabon, Leila meg ment a vonatával haza. Jó volt nagyon~ ^.^ Vicces volt az út, meg az animés téma, meg úgy az egész XD Utána még párszor "összefutottunk" a japánokkal, és kb. ennyi "nandeeee????" is hagyta el a szánkat a meglepődöttségtől xD

Aztán szombat. Korán keltünk x'D Megérkezvén, azonnal a SakuraZaka pultot támadtuk a J-pop kitűzők miatt. Aztán a Sounds of Japan pult még jobb volt :D Jines, Kamés, NewS-os, Big Bang, DBSK meg minden féle kitűzők xD Jint azonnal kiszúrtam, mutatom Satónak az meg ordít x'D Én vettem egy Jin, Kame, Tepi és egy NewS-osat míly meglepő ^___^ Habár sose tűzöm sehova, de nem gond, van xD Ja, ha már DBSK, őket kezdem megkedvelni, és hamár a kezdem dolognál tartunk, a Kiss-My-Ft2-t meg már egyszerűen szeretem xD De erről később xD Megvettem a Rosario+Vampire első kötetét angolul, meg a kitűzők nagyjából ennyi cuccot vettem, szinte semmit, de a japán kajákra/piákra elment sok pénz x'D Aztán beültünk a karaoke sátorba, és ott láttunk egy másik ázsiai srácot, akiről mint később kiderült vietnámi xD kínaira tippeltem, nem tévedtem olyan sokat XD Őt is láttuk utána sokszor. Édes volt, meg a hangja is meg midnen ^^ Végül megnyerte a karaoke versenyt (nem csodálom) és úgy meglepődött szegény, hogy a fejét fogta már XD Utána beültünk kajálni egy kínaiba, ettünk szecsuánit (nyamiiiiiiii egyik kedvenc kajám), ott is hát nem beül négy kínai srác?! pfff micsoda forgalom xD Később meg beéget Sato hát mondom ennyire még én se vok "szörnyű" X'D Mint aki még nem látott japán pasit komolyan mondom x D (törtőztettem később már magam, mert mi lenne akkor kint xD) Azt hittük már nem látjuk őket szombaton, de épp mikor intultunk haza, ott ültek előttünk, erre Sato ott visítozik, bele a képükbe ááááááww x'''D Én meg mellette sétálok és gúvad a szemem, vízcsepp a fejemen, izzadás, égés, ahogy ezt így animésen el lehet képzelni x'D Én is megörültem nekik, de leblokkoltam azonnal Sato reagálása miatt. Most aztán tutira hülyének néztek minket, wááá mindennek vége X'D
Aztán vasárnap. Reggel felírtuk az arcunkra, hogy, Sato arcára ráírtam, hogy Jin, enyémre meg hogy Yamapi de ez így nézett ki: 山P Induláskor ott kívángattunk, hogy milyen PV-ket adjanak le. Remélkedtünk KAT-TUN-ban. Séta közben mondtam, hogy én Rescue-t akarok. Vagyis szeretnék xD Megérkeztünk, ugye Japán zenei videókra ültünk be azonnal, nemsokra rá kezdődött is. Hát nem nagy lángoló betűkkal ki van írva, hogy KAT-TUN - RESCUE?! Úgy elkezdtünk ordítani mint a sakál xD Még jóhogy ezt szerettem volna XD Ráadásul elsőnek adták le xD Sajni a későbbiekben már nem volt KAT-TUN. Sato mondogatta, meglátjuk Jint sikítsunk, mondom jóvan xD Mikor vége lett, akkor aztán jó nagy sikoly volt a nagyteremben, nem mi voltunk az egyetlen KAT-TUN fanok asszem. Utána jött a csoportos cosplay előadás. Hát ha itt is szétordítottuk magunkat, komolyan hangom nem maradt xD Az eslő csapat máris jó volt, Battle Royalet parodizáltak, volt Tsukuneee xD Fangirl módjára sikongtam. xD Volt egy FMA páros is, Ed és Al. AAAAAWWW Edwaaard. Sikítás hegyek, ők is nyerték meg, mert nagyon humuros volt az előadásuk xD Volt Death Note csapat is egy pár, Kira love, szal sikítások milliói a nagyteremben, majd Gravitationos "yaoi show" ehehhh XD Szóval a sok fan torok kezdett kiszáradni xD Megyünk ki levegőzni, megint a két japán srác, ott ül... basszák már meg, itt kísértenek XD Elmegyünk előttük, egyik figyel, meglátja az arcomon a 山P feliratot, és rá is kérdez bazz, hogy "Yamapi?" EEEEEEHHHMMM... Futáááás xD Ezt elfelejtettem, hogy ő érteni fogja X'D Aztán beültünk a DDR terembe. Utána Sato lelépett bnőzni. Átsettenkedtem a karaoke sátorba, mert tudtam, hogy a kis vietnámi tuti fog megint énekelni, és így is lett xD Kawaiii volt. Találkoztunk újra Naru-channal is (már pénteken is ), akartunk egyet karaokezni is, de nem kerültünk sorra ^^ 
Aztán indultunk haza, eleve nem volt már semmi, és az idő se volt túl jó. Sétálunk haza, meglátok egy parkoló kocsi előtt egy kis kínai picúr lányt, mondom de ééééédes, aztán meglátom az anyukáját is, csak ő gugolt és nem láttam, majd rám mosolyog, lol xD Meghallotta, dehát télleg édes volt a kiscsaj. Otthon még táncszőnyegeztünk yeahh! Életemben először xD Szal még amatőr vagyok, sokszor el is rontom, de kezdek belejönni ^^

Akkor most mesélek a Kiss-My-Ft2 mániáról. xD Mikor is kezdőtött, valamikor a nyáron mikor Sato mutatott Fire Beat fellépéseket. Azóta tart a dolog, és ez most erősödött meg igazán xD Nem bírok magammal a videó alatt, ez csak azt jelentheti, hogy fanjuk lettem, nincs mit tenni xD Kitayamaaaa ííííííhhh xD nagggyon jó már most, így juniornak is, mi les később jajj xD Taisuke a másik aki így hírtelen bejön, annyira nem is ismerem a többieket még. De ez a számukat nagyon szeretem, meg a fellépést is vajon miért XD Kezdetleges a DBSK fanságom is. Mirotic hmm hmm, nem rossz xD
Na asszem ennyi. Hétvégén megint megyünk Pestre Leilával, hát nagyon remélem :D

/Épp hallgatom: BigBang - Lady/

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.08.26. 12:31:31

ahh~ igen a kis japán srácok....jójó,picit betojtam,de végül bántam hogy nem mentem oda mikor mutogatták a papírokat,de tartottam hogy nem is tudom....nem tudnak magyarul.. o.O Meg igen,picit feltűnő volt hogy mindig összefutottunk velük. >.

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.08.27. 10:30:06

lol, akkor majd ütögetjük egymást kint is, nem túl feltűnően persze xD
nekem csak a Time koncit írtad ki, a 2008-asat nem :D de majd letöltöm én is a többit is ^.^
naneeeem, én is be voltam ám azért tojva, csak nem mutattam ki! XD annyira xDDD
am jól írtam? a pénteki napnál, h 43-masat húztam? asszem nem xD

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.08.28. 11:43:13

Azért voltam meglepődve mikor feljebb írtad hogy 2008asat,azt még nem töltöttem le teljesen,mert nagyon nagy.
mm~ jól írtad 43as,de sehol nem találom hogy mit jelentenének,mi a neve ennek a jóslási módszernek?
Jah,és megyünk~~ :D

Satoo 2009.08.28. 18:21:36

Mint kiderült tudtak magyarul mert itt élnek x'D Szerváltam 2 képet is róluk XD Majd Umi elküldi ha kell xD (azok után hogy nem mentünk oda hozzájuk egy nyavalyás képért >.

Satoo 2009.08.28. 18:23:12

Nagyszerű és megint nem küldi el az üzeneteket rendesen, a vége lemaradt: az kau cim jóslás volt, wikin van hozzá leírás xD

Umi · http://happy-chan.blog.hu/ 2009.08.28. 19:05:34

kössz az infót :D már elküldtem neki :P

Leila-san (törölt) · http://leila-san.blog.hu 2009.08.30. 21:31:31

@Satoo: Köszi az infokat,képeket is láttam,élőben jobbak voltak...:D


süti beállítások módosítása